Nieuwe naam, logo en huisstijl voor Baker Tilly Baker TillyBart Spiessens28 januari 2019advies, huisstijl, branding, Baker Tilly
5de editie van Credit Expo België gelanceerd Credit ExpoBart Spiessens7 januari 2019business development, marketingadvies, communicatieadvies, sales, Credit Expo, Credit Expo Belgium
120 miljoen views wereldwijd op Facebook voor Handi-Move video Handi-MoveBart Spiessens2 januari 2019Facebook, viral video, social media, Handi-Move, videomarketing, videofilms
Dankjewel Patrick Vinckier en het Goossaert-team voor 3 fijne jaren! GoossaertBart Spiessens18 december 2018Goossaert, marketingstrategie, marketingadvies, marketingplan, communicatiestrategie, communicatieadvies, communicatieplan
Co-organisatie van het evenement Credit Expo Credit Expo Belgium, Credit ExpoBart Spiessens17 december 2018Credit Expo Belgium, Credit Expo, vakbeurzen, eventorganisatie, vakbeursorganisatie
Nieuwe website en webshop voor Goossaert GoossaertBart Spiessens14 december 2018Goossaert, communicatieadvies, website, website design, webdevelopment, Magento
Editie 25 van het Bakermat Magazine van Baker Tilly Baker TillyBart Spiessens30 oktober 2018Bakermat Magazine, grafische vormgeving, postmailing, copywriting, Baker Tilly, i-Theses, Rony Verlee, Wouter Veelaert
Demo-video's van de Brady labelprinters voor Goossaert GoossaertBart Spiessens30 september 2018Goossaert, videomarketing, videofilms, demofilms, communicatieadvies, Youtube
Nieuwe corporate brochure voor Goossaert GoossaertBart Spiessens31 augustus 2018Goossaert, marketingadvies, communicatieadvies, corporate identity, brochures
Editie 24 van het Bakermat Magazine van Baker Tilly Baker TillyBart Spiessens28 juni 2018Bakermat Magazine, grafische vormgeving, postmailing, copywriting, Baker Tilly, Konecranes
Creatieve prospectie: postmailing voor Goossaert GoossaertBart Spiessens25 juni 2018Goossaert, communicatieplan, postmailing, prospectie
Nieuwe huisstijl voor Goossaert GoossaertBart Spiessens16 april 2018Goossaert, communicatieadvies, corporate identity, huisstijl, grafische vormgeving, visuele identiteit
Editie 23 van het Bakermat Magazine van Baker Tilly Baker TillyBart Spiessens27 februari 2018Bakermat Magazine, grafische vormgeving, postmailing, copywriting, Baker Tilly, Du Caju Printing, Tom Du Caju
Creatie 'visual' van de Goossaert oplossingen en producten GoossaertBart Spiessens26 februari 2018Goossaert, marketingadvies, communicatieadvies, corporate identity, brochures, visuele identiteit, visual, tekening
Nieuw marketing- & communicatieplan 2018 voor Goossaert GoossaertBart Spiessens8 januari 2018Goossaert, communicatieplan, marketingplan
Editie 22 van het Bakermat Magazine van Baker Tilly Baker TillyBart Spiessens22 december 2017Bakermat Magazine, grafische vormgeving, postmailing, copywriting, Baker Tilly, Thercon, Erik Waumans, Ann Ickx
Editie 21 van het Bakermat Magazine van Baker Tilly Baker TillyBart Spiessens28 september 2017Bakermat Magazine, grafische vormgeving, postmailing, copywriting, Baker Tilly, Vincent De Cooman, Wittenstein
Begeleiding en coaching van de nieuwe communicatie-assistente van Goossaert GoossaertBart Spiessens4 september 2017Goossaert, communicatieadvies, coaching
Editie 20 van het Bakermat Magazine van Baker Tilly Baker TillyBart Spiessens29 juni 2017Bakermat Magazine, grafische vormgeving, postmailing, copywriting, Baker Tilly, Bert De Meyer, Rijschool Donkmeer
Goossaert als exposant op vakbeurs Maintenance 2017 GoossaertBart Spiessens31 maart 2017Goossaert, communicatieadvies, relatiemarketing, beursstand, vakbeursdeelname, marketingadvies, Maintenance