Spreek!
Eén van de meest effectieve manieren om een positieve ‘buzz’ rond je merk te creëren, en vertrouwen op te bouwen, is als expert/spreker in je domein op te treden op congressen, seminars en events.
Een goed gebrachte live presentatie blijft lang in het hoofd van de luisteraar/ kijker hangen. Langer dan eender welke fantastisch vormgegeven brochure of advertentie. Spread the word!
Een authentiek gebrachte, en inhoudelijk sterke, presentatie is belangrijker dan een gelikte show door een vlotte prater. Dus stap over die drempel heen en begin eraan.
Toon dat je dankzij je jaren ervaring alles weet over je domein. Als “thought leader” bouw je makkelijk credibiliteit op voor je bedrijf. Ondersteun dit met white papers, artikels enz. Of schrijf een boekje.
Het zijn niet altijd de beste specialisten die ook bekend worden, maar wel diegenen die het best hun eigen marketing verzorgen.
Meer marketing know-how? Lees het boekje “Back to Basics” van de Marketeer.
Of praat eens met hem.