Slimme sponsoring
Personal branding: verzorg je eigen PR
Spreek!
Maak van je event een onvergetelijke ervaring
Toon je expertise op je eigen seminar
To the point presentaties
Verkoopmateriaal dat helpt verkopen
Nieuwe website voor TLV
Renderende vakbeursdeelnames
Imagocampagne voor transport & logistiek : "Zonder logistiek, geen kledij in de boetiek"
TLV , Flanders Logistics , VIA Bart Spiessens 27 september 2010 TLV , Transport en Logistiek Vlaanderen , Flanders Logistics , VIA (Vlaanderen In Actie) , imagocampagne , communicatieadvies , concept , copywriting , grafische vormgeving , drukwerk , transportcampagne , informatiecampagne , campagnes , campagewebsite
Vakbeurzen zijn nog niet dood
Meetbaar adverteren op internet
Nieuwe ledenbrochure voor TLV
Het geheim van een goede advertentie
Imago-advertentie voor TLV
Advertenties zijn dood
Restyling van het Transport & Logistiek Magazine voor TLV
Heldere productbrochures
Nieuwe naam, logo en huisstijl voor SAV : Transport en Logistiek Vlaanderen (TLV)
Offertes die verkopen